Кошик
2057 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 09.12).

Додати відгук
Кошик
+380 (98) 884-56-13
+380 (66) 473-66-60

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) може бути замінений або повернутий до магазину протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі за умови збереження товарного вигляду, упаковки купленого товару: 

  • товар не був у користуванні і не має слідів носіння 
  • відсутність подряпин, сколів, потертостей і т.п.
  • товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування без пошкоджень та вм'ятин
  • збережені всі заводські пломби, етикетки, брендування
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. 

Процедура повернення товару Належної якості: 

  • зателефонуйте на один із номерів телефону, вказаних у розділі Контакти та повідомте про намір повернути оплачений товар; 
  • надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги;
  • повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
  • після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів.

Процедура повернення товару неналежної якості:

  • зателефонуйте на один із номерів телефону, вказаних у розділі Контакти та повідомте про намір повернути оплачений товар
  • повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів 
  • після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
  • всі послуги перевізників або комісії на переказ грошей в даному випадку відбуваються за наш рахунок.

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту, адресу робочого відділення та контакти отримувача Вам вкаже наш менеджер. 

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.

Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених в чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner